Service

Kundesenter


Service og reparasjon

 

Hvis du oppdager en feil eller mangel på et produkt, kan du sende produktet inn til service.

 

Produsentene setter selv garantien for sine produkter, men du kan likevel være trygg på at du har minimum 2 års reklamasjonstid på alle produkter du kjøper hos oss i henhold til norsk lovverk. Produkter som forventes å ha en vesentlig lengre levetid enn dette omfattes av en reklamasjonstid på 5 år. Les mer om garanti og reklamasjon

 

Hvordan går jeg frem dersom produktet mitt ikke fungerer som forventet?

Hvis du oppdager en feil eller mangel på et produkt, kan du sende produktet inn til service. I samarbeid med vår servicepartner, Fotocare, sørger vi for service på alle varer du har kjøpt hos Interfoto. Dersom du skal levere inn et produkt til service hos Interfoto, må dette skjemaet alltid fylles ut. Husk kopi av kjøpskvittering. 

 

I mange tilfeller vil det gå raskere og være billigere om du selv sender inn produktet til produsenten av produktet. Hvilke produsenter dette gjelder finner du i listen nedenfor. Finn din produsent og følg anvisningen for registrering av service.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.